top of page
  • תמונת הסופר/תשי בקליניק

מגנטים - דיקור סיני ללא מחטים

עודכן: 7 ביולי 2021


לא אחת אני נתקל באנשים שיודעים שדיקור עשוי לעזור להם, אך הם נמנעים מלטפל בעצמם משום שהם חוששים ממחטי הדיקור, למעשה כל מי שמגיע בפעם הראשונה , חושש מהכאב שכרוך בטיפול במחטים.

ברוב המקרים, מכוון שאני משתמש בטכניקת החדרה עדינה מאוד ומחטים יפניות שהעובי שלהן דומה לעובי שערת-אדם, התגובה בסוף הטיפול היא זהה: "מה?, זהו?, זה הכל?, זה בכלל לא כואב!, בקושי מרגישים את זה!" אבל ישנם אנשים שעצם המחשבה על כך שהמחט תיגע בהם, מעוררת בהם חלחלה. באנשים עם רמת רגישות כזו אני בד"כ מטפל באמצעות מגנטים.


למעשה, בתקופה האחרונה, אני מטפל באמצעות מגנטים גם בהרבה מטופלים שלא איכפת להם כלל מהמחטים, פשוט בגלל התוצאות המצוינות שאני מצליח להוציא בטיפולים אלו.

רוב העבודה שלי עם מגנטים נשענת על שני מאסטרים יפניים של רפואה סינית: ד"ר אוסמה איטו, וד"ר יושיו מאנאקה, שעבדו עם מגנטים בצורה אינטנסיבית ופיתחו פרוטוקולים של טיפולים מיוחדים למצבים ספציפיים שונים כגון: כאבי ראש, אינסומניה, כאבי גב תחתון, סיאטיקה, כאבי כתפיים, עקמת (סקוליוזיס), מיגרנות ועוד.


הטיפולים הללו מתבססים על שני שלבים:

בשלב הראשון אני קובע את ה"טיפוס" של המטופל ובהתאם לכך בוחר בטיפול בסיסי באחד או שניים מבין שמונת המרידיאנים המיוחדים. זהו למעשה השלב ההוליסטי של הטיפול שבו אני עוזר לגוף לחזור לאיזון כללי. למעשה, בשלב זה, אני כמעט ולא מתייחס לתלונה הספציפית של המטופל למרות שבהרבה מקרים ניתן לראות שיפור בתלונה העיקרית כבר משלב זה. בשלב זה אני משתמש במגנטים חלשים יחסית של 600-800 גאוס למשך כ 20 דקות.


בשלב השני אני בוחר טיפול ספציפי בהתאם לבעיה הספציפית של המטופל, כאשר אפילו לטיפול באותה בעיה, באנשים שונים, יש עשרות אפשרויות של טיפולים ספציפיים! בשלב זה אני משתמש במגנטים חזקים יחסית 3000-6000 גאוס לעיתים עם סטימולציה חשמלית (זה לא כואב בכלל, זה מרגיש כמו פעימות קטנות) ולעיתים עם סטימולציה ידנית באמצעות הקשה קלה בעזרת פטיש עץ קטנטן על המגנטים.

לסיכום: באמצעות המגנטים אני יכול לטפל גם באנשים מאוד מאוד רגישים, שלא היו יכולים לסבול טיפול רגיל בדיקור, ללא תופעות לוואי ובלי שום כאב ועם תוצאות מצוינות.

133 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page